Over mij

Oosterhout, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 18 november 2007

Inspiratie




Enige tijd geleden heb ik deze boeken aangeschaft, beide geschreven door Sandra Meech. De boeken staan vol met prachtige quilts, oefeningen , voorbeelden en bruikbare informatie.
Heel inspirerend voor het maken van fibercards, ATC's en artquilts.

A while ago I bought these books, both written by Sandra Meech. The books contains beautifull quilts, exercises, examples and usefull information. Very inspiring for making fibercards, ATC's and artquilts.

3 opmerkingen:

Margeeth zei

Hoi Nadia,
Welkom in blog-land. Weer een verslaving erbij?
De boeken van Sandra Meech staan ook bij mij in de boekenkast. Ga jij ook de oefeningen achter elkaar doen, ik ben dat ook van plan maar tot nu toe is het er nog niet van gekomen.

nadia zei

Hoi Margeeth, waarschijnlijk weet je ook mijn antwoord al wel....hele mooie boeken om doorheen te bladeren en te smullen van al dat moois, maar voor de rest even nog geen tijd!!

Willeke zei

Hoi Nadia, leuk dat ook jij de stoute schoenen hebt aangetrokken voor een weblogje. Ik zit bij web-log.nl dus kan je niet helpen bij je vraag. Hier zal het wel weer anders zijn dan bij web-log. Succes in ieder geval met het bijhouden. Ik vind het heel verslavend (ook om alles te kunnen lezen) Groetjes,