Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 19 december 2007

Pakket van Jacqueline gearriveerd

Maandag schreef ik dat ik een verrassingspakket had gewonnen ter ere van Jacqueline's 300ste blogbericht. Gisteren kreeg ik de enveloppe binnen en dit zat er allemaal in. Een heleboel toepassingen schoten al direct door mijn hoofd....Zodra ik er iets van heb gemaakt laat ik jullie een foto zien.
Last monday I wrote that I won a surprisepackage because of Jacqueline's 300st blogmessage. Yesterday I received the package and look what a gorgeous material it contains. A lot of ideas passed my mind....As soon as I make something of it I'll show you.