Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 3 juni 2008

Sterblokkenruil 2005

Op dit moment heb ik weinig nieuwe dingen om te laten zien, ik heb wel veel "onder handen", maar dat zijn dingen die ik nu nog niet kan laten zien. Vandaar wat foto's van een uitwisselingsproject. In 2005 heb ik meegedaan met een sterblokkenruil, waarbij je alleen de kleur(en) van je te ontvangen sterren mocht opgeven. Het patroon van de sterren die je voor alle deelnemers maakte was vrij. De kleuren die ik destijds gekozen heb waren geel en paars en dit zijn de sterren die ik ontvangen heb:

Not much to tell right now. I'm busy with a lot of things but I can't show them yet. That's why I show you some pictures from an exchange. In 2005 I joined a starblockexchange in which you were only allowed to hand up the colors of your stars. The patterns you used for the participants were free. I choose the colors yellow and purple and these are the stars I received:

Helaas moet ik toegeven dat de blokken nog steeds los in mijn kast liggen...maar als ik ze zo weer zie liggen begint het te kriebelen om er een quilt van te maken. Ik moet er dan nog wel twee bij maken!!

Unfortunately I must admit that the blocks are still in my closet....but as I see them again now I feel enthousiastic to make them to a quilt. But first I must add two blocks!!


Met veel plezier heb ik ook sterren in allerlei verschillende kleuren en patronen gemaakt voor de andere deelnemers:

With pleasure I made stars in various colors and patterns for all the other participants: