Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 12 september 2008

Toch maar weer iets uitgehaald....

De randjes om mijn herfstlap waren niet naar m'n zin. Het randje bleek veel te "zwaar" voor zulke kleine patroontjes. Het buitenste randje kruisjes heb ik weggehaald en nu vind ik het veel beter. Kijk maar:


I wasn't satisfied with the frames on my Round Robin. The frames were too "heavy" for those small patterns. I removed the stitches on the outside and now it is much better. Take a look:






Vandaag heb ik ook mijn eerste fibercard ontvangen van Els voor de Superronde van de fibermail-yahoogroep. De Superronde houdt in dat je voor een aantal andere deelnemers een fibercard maakt met een willekeurig thema. Ik ben zelf nog druk doende met het maken van mijn kaarten, maar zodra ze klaar en verstuurd zijn laat ik ze zien. Ik vind deze kaart van Els trouwens ontzettend leuk en origineel met die knopen.

Today I received my first fibercard from Els for the Superround of the fibermail - yahoogroup. The Superround means that you make fibercards for a few members with a theme you can choose yourself. I'm still working on my cards, but as soon as I finished and sent my cards I'll show them to you. I love this card from Els, very nice and original to use buttons.