Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 15 oktober 2008

Laatste werkjes

Vandaag en gisteren heb ik heel hard gewerkt aan het eerste blok van de Civil War Diary Quilt en morgen zal ik jullie daarvan een foto laten zien.

Today and Yesterday I worked very hard on the first block of the Civil War Diary Quilt and tomorrow I'll show you a picture.

Ik heb nog wel andere werkjes om te laten zien / Some other stuff to show


Atc's from Anne From France




Dit is mijn bijdrage aan de Fair and Squares, gemaakt voor Gaby uit Duitsland

This is my contribution to the Fair and Squares, made for Gaby in Germany