Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 12 oktober 2008

Update Witchy Washy

Vanmorgen heb ik nog een uurtje kunnen werken aan de border van de Witchy Washy, je kunt het op de foto bijna niet zien, maar het binnenste randje is paars.

This morning I worked a little bit on the border of the Witchy Washy, it's hard to see but the inner border is purple.


Dit had ik klaar gelegd voor de middag, maar mijn dochters en een vriendin hadden andere plannen met mij. Ze wilde heeeel graag naar de film Mamma Mia! En die is toch leuk....

This is what I planned for the afternoon, but my daughters and a friend had other plans with me. They were eager to go to the movie Mamma Mia! This is such a nice movie...