Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 16 november 2008

Ik zie sterretjes...


Niet letterlijk hoor, maar ik wilde toch even laten zien dat er weer een paar losse sterretjes als blok aan elkaar zitten. Afgelopen donderdag had ik, vanwege een (niet ernstig) ziek kind, zomaar ineens een paar uurtjes vrij van mijn werk. Tja dacht ik, nu ga ik dus iets doen waar ik normaal gesproken niet aan toe kom: werken aan mijn sterretjesquilt. Eigenlijk zitten die sterretjes vrij snel aan elkaar, dus als ik me nu eens een paar avondjes "kwaad" maak.....

Last week I managed to stitch some stars together till a block. Because of the (not serious) illness of one of my children, I suddenly had a couple of hours free from work. Well, I thought this would be a nice opportunity to do something I normaly don't have time for: my 196 starquilt. In fact it didn't take long to stitch a couple of stars together so maybe I should make time for that for a few evenings.....

Deze onderbroeken maakte ik voor een Round Robin met als thema "his and hers". Allerlei verschillen tussen mannen en vrouwen worden hierbij uitgebeeld en deze vond ik zo grappig en bovendien heel leuk om te borduren.

This underwear I made for a Round Robin with the theme "his and hers". All kinds of differences between men and women are depict and this one is so funny and besides very nice to stitch.

Als laatste nog een foto speciaal voor mijn Civil War Diary collega's, welk blokje gaat dit worden?

The last picture is a special one for my Civil War Diary collegues, which block will it be?