Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 29 december 2008

De drukte een beetje voorbij....

Tjonge, tjonge, hebben jullie het de afgelopen dagen ook zo druk gehad? De Kerstdagen zijn rustig verlopen maar de dagen daarvoor...Op 15 december met de apotheek waar ik werk verhuisd naar het nieuwe pand. Dat ging allemaal vlotjes, helaas bleek daarna de medicijnuitgifterobot niet te werken, konden we niets meer terugvinden en stonden er gemiddeld de hele dag 20 mensen in de wachtruimte. Niet zo leuk, 's avonds helemaal uitgeteld en absoluut geen puf meer om nog iets op handwerkgebied op te pakken. Nu heb ik weer energie en tijd om te bloggen en doe dat vanaf vandaag op mijn eigen laptop. Wat een luxe!! Weten jullie nog dat ik van Sinterklaas ook een laptop kreeg, namelijk deze:


Well, well, were you all so busy lately? Christmas was very easy but the days before...On december 15th we moved, with the chemistry where I work, to a new building. That was no problem, but than it turned out that our robot that normaly "spit out" the medicines didn't work, everything was lost and there stood on average the complete day twenty people in the guard space. No fun!, in the evening totally exhausted and abolutely no energy left for any handcraft. Now I regained my energy and time to blog again and from now on I'll do that on my own laptop. Such a luxury! Do you remember I got a laptop from "Sinterklaas", this one:

Helaas werkte die niet naar behoren en ben ik voor even mijn eigen Sinterklaas geweest en heb ik deze laptop aangeschaft. Nu hoef ik nooit meer met de kinderen deals te sluiten over wie er wanneer en hoe lang op de computer mag. Dit is 'm:
Unfortunately it didn't work as it should be, so I've been my own "Sinterklaas" and bought this laptop. Now I never have to close a deal again with the children about who, when or how long one can use the computer. This is the laptop:
Toch heb ik niet helemaal stilgezeten hoor de afgelopen weken want ik heb mijn januarikalenderborduurtje wel af. Helaas is het bord waar ie op moet komen en waar de kalender onder komt te hangen nog niet af.....sterker nog, ik ben er nog niet eens aan begonnen.

I didn't completely sit still last weeks, I manage to complete my Januarycalendercrossstitch. Unfortunately I didn't finish the board where it's supposed to hang together with the calender.... to be honest I even didn't start to make the board


Vandaag ben ik alleen thuis, de kinderen zijn bij vriendinnen logeren en manlief is werken. Vanmiddag ga ik dan ook eens lekker boven op mijn knutselzolder een beginnetje maken aan een nieuw Civil War Diary blokje en dit zijn de lapjes die ik ga gebruiken
Today I'm alone at home, the children are staying with friends and my husband is at work. This afternoon I planned to make a start with a new Civil War Diary block and these are the fabrics I'm going to use