Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 11 april 2009

Droevig bericht


Veel fijne herinneringen,

Verzachten onze smart

Voorgoed uit ons midden,

Voor altijd in ons hart



Gisteren kreeg ik het droevige bericht dat de vrouw van èèn van de bestuursleden van het koor de Oosterhoutse Nachtegalen is overleden. Allebei mijn dochters zingen bij dit koor en zelf ben ik medebestuurslid. Monique is slechts 45 jaar geworden en laat een man en 4 kinderen in de leeftijd van 9 t/m 15 achter. Het is zo onrechtvaardig dat iemand die midden in het leven stond er zomaar ineens niet meer is.
Lieve Monique, rust zacht.....
Yesterday I received the sad message that the wife of one of the board members from the choir de Oosterhoutse Nachtegalen has passed away. Both my daughters are member of this choir and I'm a board member myself. Monique only reached the age of 45 and leaves a husband and four children at the age of 9 till 15 behind. It's so unfair that someone who was so active in life, is no longer with us anymore.
Dear Monique, rest in peace...