Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 3 april 2009

kwakende kikkers en kwetterende vogeltjes

Dat hoor ik in mijn tuin terwijl ik af en toe heerlijk geniet van de warme zon. Als het te warm wordt "nestel" ik mij weer aan de tuintafel met mijn borduurwerk. De tuintafel die hoog nodig in de olie gezet moet worden maar met een vrolijk provencaals kleedje zie je daar helemaal niets van ;-). Ondertussen kwaken de kikkers er vrolijk op los en hebben ze het erg "druk". Dat ze al eerder hun best hebben gedaan is goed te zien aan de grote hoeveelheid kikkerdril in de vijver

Croaking frogs and twittering birds is what I hear in my garden while I enjoy the sun now and then. When it's getting too warm I settle down at my gardentable with my cross-stitch work. The gardentable that needs to be oiling but with a cheerful tablecover from the Provence you don't see it at all ;-) In the mean time the frogs are croaking a happy song and they are very "busy". That they were doing their best before is to be seen at the large amount of frog-spawn in our pond.





Als ik om mij heen kijk zie ik planten en bomen die al flink aan het uitlopen zijn, ons konijntje dat heerlijk ligt te suffen in de zon en o ja, de was die buiten hangt te drogen (want dat gaat met mooi weer gewoon door). Tussen de stenen van het terras bloeien spontaan de bosviooltjes en ik geniet met volle teugen van deze heerlijke dag!

When I look around I see the trees and the plants come out, our rabbit is dozing in the sun, and oh yes, the laundrey drying in the wind ( because although it's nice weather, that kind of things continue). Between the stones of our terrace the hedge-violets are flowering spontaneously and I'm having a good time at this beautifull day!



Gisteren ontving ik deze fantastische ATC's van Carita uit Finland. ATC's uit Finland had ik nog niet, dus met veel plezier voeg ik ze toe aan mijn alsmaar groeiende verzameling

Yesterday I received these fantastic ATC's from Carita from Finland. I didn't receive ATC's from Finland before so with much pleasure I'll add them to my increasing collection