Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 18 april 2009

Regenbooglapje

Voor "de regenboogkussens" borduurde ik dit lapje voor iemand die graag een kussen wilde met religieuze afbeeldingen. Dat viel nog niet mee, uiteindelijk vond ik na lang speuren dit kruis op het internet. In het originele patroon moet het kruis met knalrood geborduurd worden maar dat past absoluut niet bij de andere patroontjes die in dit kussen gebruikt gaan worden, ik heb daarom gekozen voor een hele mooie blauwtint.

I made this one for "de regenboogkussens" (rainbowpillows) for someone who likes a pillow with religious images. That was hard to do, eventually I found this cross on the internet. In the original pattern the cross has to be stitched in bright red but that didn't match with the othern patterns used in the pillow, so I choose for a beautifull blue shade.