Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

donderdag 23 juli 2009

Druk, druk, druk.....

....met het organiseren van een reunie! De reunie is pas volgend jaar maart en waar ik nu zo druk doende mee ben is het verzamelen van actuele adresgegevens van oud-Nachtegalen. De Oosterhoutse Nachtegalen (het jeugdkoor waar mijn beide dochters bij zingen) bestaat in oktober van dit jaar 70 jaar, en dat is reden voor een feestje! Ieder bestuurslid heeft een taak en de mijne is de reunie. Je kunt je voorstellen dat er in 70 jaar tijd heel wat jeugd op dit koor gezeten heeft. Het koor is in 1939 begonnen als jongenskoor en later uitgegroeid tot een gemengd koor. Ik heb inmiddels ruim 160 adressen weten op te sporen en ik ben pas bij de 'L' op de laatst bijgewerkte adressenlijst.....Ik vind het een hele uitdaging om zoveel mogelijk adressen te vinden, mochten er nou in jullie omgeving nog oud-Nachtegalen zijn (je weet maar nooit) dan kunnen ze via mijn e-mail adres reageren.... ;-)


Op handwerkgebied heb ik de afgelopen weken nauwelijks iets gedaan maar ik heb wel mijn Round Robin met als thema "Zomer" weer thuis. Leuk is ie geworden hè?