Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 15 september 2009

The Blue Lagoon

Kennen jullie die film ook nog uit jullie jeugd? Ik weet nog wel dat ik het als 14-jarige een waanzinnige "spannende" film vond, zeer romantisch met een aantal naaktscenes waar je rode oortjes van kreeg..... Mijn dochters van 13 en 14 hebben 'm gisteren ook gezien en zijn duidelijk wat meer gewend dan ik in die tijd.... Leuke film mam, maar veeeeeeel te zoet!!
Net als veel van mijn vriendinnen zwijmelden wij bij de toen 19 jarige Christopher Atkins:

Yesterday the movie "the Blue Lagoon"was on the tele. Dou you perhaps remember that movie from your childhood? I can remember, I was 14 at that time, that I found it an incredible "exciting" movie, very romantic with some nudescenes that turned my ears red.....My daughters of 13 and 14 saw the movie too last night and their comment: Nice movie mam, but faaaaaaar too sweet!! Just like all of my friends we felt dizzy by the look of Christopher Atkins:


Inmiddels is die jonge God van toen een 47 jarige man met een paar rimpeltjes meer....enne...waar zijn z'n krullen gebleven?

Nowadays the young God turned into a 47 year old man with a few wrinkles more......and eh....what happened to his curly hair?