Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 29 september 2009

Winter Round Robin weer thuis


Vandaag viel de Winter Round Robin in de bus, alle dames die eraan meegewerkt hebben, hartelijk dank. Dit is de laatste Round Robin in de serie seizoenen en helaas moet ik toegeven dat er nog geen enkele Round Robin afgewerkt is.....maar ik hoop dat ik dat deze winter goed kan maken....

Today my Winter Round Robin came home. This is the last one in the series "seasons" and I have to admit that I did finish none of them.....I hope I can finish them this winter.....

Dit is een van de swaps waar ik me onlangs voor opgegeven heb bij AFA, "christmas inchies". Ik heb zelf de ontwerpjes gemaakt van 12x12 kruisjes, echt piepklein maar ozo leuk om te doen! De andere swaps waar ik aan mee doe zijn

  • ATC's "fall leaves"
  • ATC's "Dictionary" waarbij je een kopie maakt van een woord uit het woordenboek, de tekst van de kopie verwerk je in de ATC en de hele ATC moet te maken hebben met het woord. Het woord dat ik heb gekozen is "knoop", nou daar kun je wel wat mee...

Verder moet het kalenderborduurtje nog af (ben al op de helft...), De CWDQ uitdaging loopt op een eindje, ik mag nog een extra vrolijk dier op de lap van Magda borduren en verder wacht er nog een Fair & Square exchange....en dat allemaal vòòr 1 december.

This is one of the swaps I join at AFA, "christmas inchies". I made the designs myself, 12x12 crossstitches, very very small but so much fun to do! The other swaps I join

  • ATC's "fall leaves"
  • ATC's "Dictionary" Make ATCs based on a dictionary definition and the theme that fits in with it. Must have the definition right out of the dictionay page somewhere on the ATC. I choose "button", that's an easy one...

I also have to finish my calendercrossstitch (I'm half way...) the CWDQ is nearly ending, I may stitch another happy animal on Magda's Round Robin and there's an upcoming Fair & Square swap... and all this before december 1st....