Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 3 november 2009

Workshop Dijanne Cevaal

Voor deze workshop heb ik me gisteren opgegeven en vandaag kreeg ik bericht dat er nog een plaatsje was...Jippie. Ik moet nog wel geduld hebben want de workshop is pas in april volgend jaar, maar je kunt natuurlijk niet vroeg genoeg leuke dingen plannen. Dijanne Cevaal heeft ook een eigen weblog > klik <>

Yesterday I suscribed for this workshop and today I received a message that I can join..YES. I have to be patient because the workshop is not until april next year, but it is none too soon to plan nice activities. Dijanne Cevaal has a weblog > click <>


Vandaag heb ik ook de ATC's afgemaakt die o.a. bedoeld zijn voor de Dictionary swap bij ATC's for all. Ik houd nog een aardig stapeltje over en twee daarvan zijn bedoeld voor Hannie en Margeeth die nog een ATC van mij tegoed hebben. (dus dames als jullie dit berichtje nog lezen en jullie hebben een voorkeur, laat het me dan even weten. Zonder bericht gaan er morgen twee "verrassingskaarten" de deur uit)
Today I finished my ATC's ment for the Dictionary Swap on ATC's for all. There are some cards left which loved to be traded.....