Over mij

Oosterhout, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 14 december 2009

Update blokken

Pffff...kom net uit de sportschool van een uurtje pilates..... gauw mijn 3 blokken van de Civil War Diary Quilt erop zetten en dan onder het genot van een kopje koffie bij de CWDQ collega's op bezoek.

Pffff... just came home from a hour of pilates in the sport school...... quickly added my three blocks of the Civil War Diary Quilt and now with a nice cup of coffee I'm going to visit my CWDQ collegues.

11 opmerkingen:

Katrien zei

Wat zijn je blokjes mooi.het tweede bij jou is nu geknipt voor de volgende keer bij mij.

Gerda Hartman zei

Weer drie mooie blokken erbij. Fijne dagen.

Sylvia zei

Wat een mooie blokken. Zoals ik al bij Katrien zei, ik heb wel het boek van de CWDQ, dus ik houd het nog even bij lezen. Maar de stofjes zijn al binnen uit Amerika! Nu nog wat tijd...
Groetjes Sylvia.

Klaske zei

Hier ook weer mooie blokken, toch leuk hé al die verschillen! Jij ook fijne dagen!

Mascha zei

Leuke blokken erbij. Groetjes Mascha

Annelies.H. zei

Hallo Nadia,
Ik was vanochtend al even langs geweest maar ik was te vroeg, begrijp nu dat je naar de sportschool was, ja dat is ook heerlijk.
Je CWD blokken zijn erg mooi en kleurrijk, zo werkt ieder op zijn eigen manier.
Ik vind het leuk om mee te doen.

Fijne Feestdagen, Annelies.H.

Lida zei

Mooie blokken, die ene heb ik ook gemaakt, ook problemen met het vinden van grijze stoffen gehad? Fijne avond nog, groetjes
Lida

Guusje, zei

Je hebt weer mooie blokken gemaakt, erg mooie stoffen gebruik je.

Inge Slaats zei

Super, jouw blokjes! En nog wel 4, goed hoor.

inge zei

leuke blokken!!!!!!!

Petra zei

Mooie blokken weer deze keer.