Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 23 januari 2010

Opening tentoonstelling TEXUI

Vanmiddag ga ik naar de opening van de tentoonstelling van de textielgroep TEXUI met als thema "Freedom, de vele gezichten van vrijheid" in Tilburg. De tentoonstelling is te bezichtigen gedurende dit weekend en volgend weekend. Misschien zie ik je zometeen daar?

This afternoon I'm going to visit the exhibition of TEXUI, an art quilt group. The theme of the exhibition is "Freedom"


Inmiddels is er ook weer een stukje aan mijn halloweensampler bijgekomen, dit keer mijn "favoriete" insecten spinnen....De blokjes die je ziet moeten nog pootjes krijgen......
I finished another piece of my halloweensampler, this time with my "favourite" insects spiders....the small blocks needs to get some legs....
Deze inchies heb ik gemaakt voor een amerikaanse swap met als thema black & white, het materiaal mocht je zelf kiezen en tja, dan kies ik natuurlijk voor stof....
These inchies I made for an american swap with the theme black & white, the material was a free choise and of course I used fabric....