Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 13 januari 2010

Quiltblok voor KIKA

Op de weblog van Carin zag ik dat zij meedoet aan een actie voor KIKA, graag steun ik deze stichting en heb me ook aangemeld voor het maken van een quiltblok.


Dit is de bedoeling: je maakt een bedrag over en je krijgt een klein stofpakketje thuis gestuurd waarvan je een quiltblok naar eigen keuze maakt. Daarna stuur je het quiltblok terug en van al de binnengekomen quiltblokken worden knuffeldekens gemaakt die ze aan de zieke kinderen geven. Het geld (van de quiltblokken) wordt ook aan Kika gegeven. De actie wordt georganiseerd door quiltwinkel de Parel, daar kun je ook alle informatie vinden over de actie en hoe je je aan kunt melden.

I read about a new campaign for KIKA on Carins weblog, I like to sponsor this foundation so I registered for making a quiltblock.

The intent of the campaign: You sent a small amount of money, after that you receive a small fabricpackage from which you make a quiltblock of your own choice. Then you sent the block back and volunteers are going to make nice "hugblankets" from all the blocks which will be given to the sick children. The money you sent is also given to KIKA. It's hosted by quiltshop de Parel, there you can find al the information to join

Zometeen ga ik nog eens even heel hard aan de slag op mijn hobbiezoldertje.....morgen is het de veertiende en tijd voor een update van de Civil War Diary Quilt en ik heb nog niet één blok af!!

Now I have to work hard on my Civil War Diary Quilt, tomorrow is the update and there's not one block finished yet!!