Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 14 februari 2010

Oei, ineens is het de veertiende...




...en tijd voor de update van de Civil War Diary Quilt! De hele week heb ik in mijn hoofd dat ik maandag niet moet vergeten om de blokken op mijn weblog te zetten, kan ik ook nog mooi even een blok afmaken op zondag..... Zie ik net op een weblog van een collega- CWDQuilter de blokken al staan.....klopt ook want het is gewoon vandaag de 14de!! Het derde blok van deze maand is dus niet meer gelukt, maar twee blokken vind ik ook een prima score.
Today is Valentine's day and time for the monthly update of the Civil War Diary Quilt Blocks.