Over mij

Oosterhout, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 14 februari 2010

Oei, ineens is het de veertiende...




...en tijd voor de update van de Civil War Diary Quilt! De hele week heb ik in mijn hoofd dat ik maandag niet moet vergeten om de blokken op mijn weblog te zetten, kan ik ook nog mooi even een blok afmaken op zondag..... Zie ik net op een weblog van een collega- CWDQuilter de blokken al staan.....klopt ook want het is gewoon vandaag de 14de!! Het derde blok van deze maand is dus niet meer gelukt, maar twee blokken vind ik ook een prima score.
Today is Valentine's day and time for the monthly update of the Civil War Diary Quilt Blocks.

12 opmerkingen:

inge zei

twee blokken is een prima score ;-) het zijn heel leuke blokken!

Lida zei

Mooie blokken heb je gemaakt en ja soms vergist een mens zich wel eens in de datum, geen man over boord! Groetjes
Lida

Suus zei

Mooie blokken hoor Nadia.

katrien zei

Hele mooie blokjes.En je vergissen van dag dat kan wel eens gebeuren hé.Je derde blokje zien we dan wel volgende keer.

Guusje, zei

Je bent al net zo van slag als ik lees ik. Maar je blokken zijn weer erg mooi geworden en de derde komt volgende maand enz. wel weer.

Fijne avond.

Klaske zei

Jaja die tijd gaat snel, maar wel hele mooie blokjes hoor!

Cybele's patch zei

De tijd vliegt en voor je het weet is het weer CW showtime.
Je blokjes zijn weer prachtig Nadia en het derde zien we volgende maand wel.

Mascha zei

Mooie blokken. Vooral de eerste vind ik erg mooi.
Groetjes Mascha

Annelies.H. zei

Och, het maakt toch niet uit hoeveel blokken je maakt,ooit komt de quilt wel af, althans zo denk ik er over.
Maar je hebt 2 hele mooie blokken gemaakt, ook de kleuren prachtig.

Groetjes Annelies.H.

Inge Slaats zei

Hé Nadia, gelukkig kwam je even bij mij langs. Gistermorgen was ik al hier en zag nog geen blokjes en daarna ben ik vergeten nog eens te kijken. Maar het is goed gekomen. Ik heb ze nu extra goed bekeken (hihi...) en ze zien er fantastisch uit. Goed gedaan!
Fijne avond!

Groetjes,
Inge

Gerda Hartman zei

Mooie blokken. Twee ga ik ook voor elke maand.

Heleen zei

Ha Nadia, toch nog blokjes deze maand. En hele mooie. die bovenste lijkt me een hele klus. Wat een boel stukjes! Leuk een tradioneel hollands stofje. Past er goed bij.