Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 31 maart 2010

Quilting Arts



Eindelijk viel na 3 maanden wachten het tijdschrift "Quilting Arts" in de bus! Ik heb er snel even doorheen gebladerd en het lijkt me een geweldig blad. Ik zag dat er ook technieken in beschreven staan en dat is precies wat ik leuk vind.....Bovendien is het goed voor mijn engels :) ik hoop dat ik het allemaal goed kan vertalen en dat er niets ontploft als ik diverse produkten moet mengen........




Op deze borduurwerkjes heb ik ook even moeten wachten, maar dat kwam omdat er een foutje in mijn adres stond.....na drie weken was het pakje weer bij Karen terug... We waren allang blij dat het pakje weer terecht was en niet ergens in de post verloren was gegaan. Het zijn werkelijk hele lieve paasborduurwerkjes versierd met hele kleine knoopjes en verdienen ook een mooi plaatsje in mijn vriendschapsquilt.

Gisteren heb ik nog even gestoeid met mijn dagboekquiltje voor april. Ik ben begonnen om cirkels uit mijn stofje te knippen en die te gebruiken maar dat werd wel erg "braaf". Later ontdekte ik dat het veel leuker was om het stukje stof waar ik de cirkels uitknipte te gebruiken.....

Finally, after waiting for three months, I received my first edition of "Quilting Arts". I already quickly flipped through the pages and it looks wonderful. It's also a good practice for my english....

The cross stitching I received from Karen in a easterswap, they are so cute and she used tiny little buttons as decoration, I love it!!

Yesterday I "played" with my april journalquilt. I started with cutting out circles to use on a background but it turned out to be too "good". I discovered that it was better to use the left-over fabric .....