Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 25 mei 2010

Ben er nog hoor....

....maar heb in de afgelopen week gewoon geen tijd gehad om een berichtje achter te laten! Eerlijk gezegd heb ik ook niet zoveel te melden, ik ben op dit moment druk bezig met maken van dingen voor swaps en die kan ik nog niet laten zien.

Zondag as geeft het koor van mijn dochters hun jubileumconcert in het theater en daar komt ook nog een heleboel bij kijken.

Gisteren hadden we bezoek van onze buurtjes uit onze vorige woonplaats en met hen hebben we gisterenmiddag gecached, dat was erg gezellig en we hebben er twee gevonden! Minder gezellig was het aantal rupsen dat we tegenkwamen in het bos, de paden hingen vol met rupsen aan draadjes die je vervolgens constant tegen je aan voelde kriebelen. Mijn "buurvrouw" heeft vervolgens voorop gelopen met een grote tak om alle rupsen weg te vangen (ik weet niet wat de overige, in grote getale aanwezige, bosbezoekers hiervan vonden......)

Deze ATC's heb ik al een tijdje in huis maar nog niet laten zien, de bloem is een 1 op 1 swap

Onderstaande ATC's ontving in nav een swap met als thema "fibre, fabric and beads". De ATC linksonder is een bijzondere, helemaal gehaakt!