Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 8 juni 2010

Nieuwe kaartjes



Deze kleurige ATC's heb ik gemaakt voor een swap met als titel "Colorful Abstract" . Uit effen katoen heb ik allemaal figuren geknipt en op een felle effen ondergrond geplakt met spunweb. Voor de liefhebber, 4 van de 8 kaartjes zijn nog beschikbaar om te ruilen......



Deze kaartjes zijn voor een "Laundry Swap", als rasechte textielliefhebber was ik ook hier begonnen met het gebruik van stof. Helaas werd het door mij bedachte waslijntje erg "popperig" en was het niet naar m'n zin. Afgelopen zaterdag heb ik heerlijk in de tuin gezeten met een stapel reclamefolders, ik wilde iets maken met een "vaste" achtergrond en daarop een "laundry-accent". De ATC rechtsboven is een plaatje van een tuintafereel en op de tafel heb ik een (uitgeknipte) stapel handdoeken "gelegd", voor het kaartje rechtsonder vond ik een plaatje van een waslijn met knijpers en vogeltjes, aan het waslijntje heb ik een onderbroek "gehangen"en in het hoekje een stapel handdoeken. Ik vind deze collage-techniek erg leuk om te doen en ga 'm zeker nog eens vaker gebruiken in een swap.



Last weekend I made ATC's for two different swaps, above you see ATC's for the "Colorful Abstract Swap". For this swap I used plain colored fabric cut in several shapes and glued with spunweb on a plain intense colored background. There are still 4 cards available for trading....


The other cards are for the "Laundry Swap". Of course I started working with fabric for this swap, but it didn't turned out well. My clothesline became too "pretty-pretty". Last saturday I sat in the garden with a large pile of advertisement leaflets, I wanted to make something with a cut-out background and a added "laundry-item". The ATC on top at the right is made of a picture from a gardentable on which I added a (cut-out) pile of towels. I really like the tecnique of collage and I will definitely use it more often for a swap