Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

donderdag 24 juni 2010

Nogmaals "Three of a Kind"


Ben lekker slim bezig geweest.......hierboven zien jullie de kaartjes die ik voor de swap "Three of a Kind" had gemaakt, gisteren las ik de instructies nogmaals door voordat ik ze naar Amerika zou versturen. Daarin stond dus duidelijk dat het platte kaartjes moesten zijn zonder "dikke"versiersels zoals knoopjes, veertjes etc...kortom mijn kaartjes bleken niet geschikt! Gisteravond opnieuw aan de slag en heb onderstaande kaartjes gemaakt in collagestijl

Houd wel in dat de eerdere kaartjes beschikbaar komen voor een swap (behalve de "postzegels" want die ruilde ik al met Hannie)





Above you see the cards I made for the "Three of a Kind" swap, yesterday I read the instructions again before sending them to the States.....The instructions said clearly "no embelishments" and I used buttons on my cards! I made some new flat cards in collage, it means that the other cards are available for swapping now (except the "stampcard", I already swapped that one with Hannie)