Over mij

Oosterhout, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 15 november 2010

OhOh Civil War Update!!

Wat ben ik toch ook een troelie :) heb ik laatste weken zo ijverig gewerkt om 2 blokjes van de Civil War Diary Quilt af te krijgen ruim voor "showtime", ben ik vergeten om ze gisteren te plaatsen! Dus bij deze, 2 blokjes deze maand (en het volgende blokje al bijna klaar...)

7 opmerkingen:

Petra zei

Leuke blokjes zijn het weer geworden en nu nog volgende keer niet vergeten het volgende blokje te plaatsen :-)

Lida zei

Ja en dan komen wij een paar keer kijken en dan is er niets! Maar gelukkig komen we dus gewoon nog een keer binnenvallen en zien deze twee mooie blokken! En de volgende keer de datum goed in de gaten houden hoor!! Groetjes en nog een fijne dag,
Lida

katrien zei

Mooie blokjes en ja men denkt niet altijd dat het de 14de is hé.Niet erg hoor we zien ze toch.Succes verder.

inge zei

hé, dat zijn weer twee leuke blokken!

Mascha zei

Dat zijn twee hele mooie blokken.
Groetjes Mascha

Johanna Zweden zei

Mooi je blokken Nadia en mooie kleuren.
Groetjes Joke

Marjan zei

Mooie blokken, Nadia! Leuk om te zien dat zo'n blok een heel ander karakter krijgt met andere stoffen: wij maakten deze maand hetzelfde blok! (Nog bedankt voor je reactie op m'n blog!)
Groeten,
Marjan