Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 6 juni 2011

De regen valt met bakken uit de hemel


Goed voor de plantjes, dat dan weer wel....vooral de vrouwenmantel ziet er na een regenbui zo mooi uit, met al die druppels die prachtig op de bladeren blijven liggen


Gisteren ben ik naar de opening van de expositie van Pauline Klein Paste geweest. Pauline maakt prachtige, sobere textielwerken met voornamelijk "veters" van alcantara in allerlei kleuren. Zij gebruikt de veters als het ware als penseelstreken, zelf zegt ze ook dat dat haar "tekenmateriaal" is. De tekst op de uitnodiging hieronder is niet erg duidelijk, maar wanneer je hierboven op haar naam klikt kom je op de uitgebreide website