Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 15 juni 2011

Inspiratie...

Vanmiddag ben ik een uurtje op "zoek" geweest naar inspiratie in mijn directe omgeving. Fototoestel, flesje water en wandelschoenen aan en op weg. Het was overigens wel erg warm en benauwd en de lucht werd steeds dreigender maar ik heb het droog gehouden. Ik ben op zoek gegaan naar lijn, compositie, patroon en kleur


lijn



compositie


patroon



kleur



Deze laatste foto vind ik wel een bijzondere, alle zoekelementen zijn hierin aanwezig; lijn, patroon, min of meer een compositie, alleen de kleur laat nog wat te wensen over....

Het item "compositie" vond ik het moeilijkste, ik kwam niet verder dan de compositie van het beslag op beide deuren......


Deze "collage" ATC ontving ik uit Amerika bij een PIF (play it forward)swap op ATC for All. Je schrijft je in met drie ATC waarvanje een (sumiere) omschrijving geeft. Iemand die geïnteresseerd is reageert hierop, laat weten welke ATC gekozen is en vervolgens stuur je 'm op.

This afternoon I took a little walk in the neighbourhood to search for some inspiration in line, composition, pattern and color. The last picture I made is a special one, you can find all items in this picture, only the color could be better. The "composition" was the hardest to do, the iron parts on the doors were the best I could find.
The "collage" ATC I received from my swappartner on ATCS for All