Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

donderdag 15 september 2011

Genieten....

Hier hangen de lapjes buiten te drogen, ik word er helemaal blij van. Ze zijn niet zo egaal gekleurd als ik gehoopt had, ik blijf het namelijk moeilijk vinden hoe vaak/lang je in de lapjes moeten "knijpen" om een mooi marmereffect te krijgen ( "masseer" je de verf te lang door je lap dan wordt ie te egaal, en te kort geeft een effect met veel witte stukken). Al met al ben ik heel tevreden en de lappen zijn zeker goed bruikbaar voor mijn nieuwe "Uitdaging".