Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 11 december 2011

Album bladzijden


Bovenstaande Albums Amicorum ontving ik van de week van Els en Hetty, dank je wel dames! Een hele mooie aanvulling op mijn vraag naar Albumpagina's in aardetinten. Binnenkort ga ik een boekje maken waar ik ze allemaal in ga bewaren

Deze gezellige man komt vanavond toch nog even bij ons langs. Door omstandigheden hebben we het niet op de dag zelf kunnen vieren, dus vanavond vieren wij
SURPRISE-avond!




 
Zo en nu gauw de oven aan, snel even Brownies bakken voor zometeen bij de thee (jammer dat het geen "geur"blog is hè?)

The two pages for my Album Amicorum I received from Els and Hetty, beautiful additions to my question of pages in the colors of nature.
Tonight we are celebrating "Sinterklaas", a week too late but certain circumstances forced us to move to this evening. Now I'm off heating the oven to bake some brownies for teatime (isn't it a pity you can't smell with blogger?)