Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zondag 3 juni 2012

Sweet Sixteen en een Album Amicorum

              

Vandaag wordt onze jongste dochter 16 jaar, wat heeft ze daar naar uitgekeken! Gisterenavond uit geweest met een hele club vrienden en vriendinnen en om twaalf uur werd ze op de schouders genomen door een heeeeele lange vriend en heeft de hele tent "lang zal ze leven" voor haar gezongen...... ik heb nog niets gehoord over een eventueel "rondje" wat gegeven zou moeten worden :)  Zodadelijk gaan we een overheerlijke monchoutaart bakken en vanmiddag hebben we een huis vol visite, helaas wordt het een binnenfeestje want hier in Brabant is het geen mooi weer. 16 Jaar geleden overigens was het bloedheet!

Het laatste Album Amicorum maakte ik voor Marijke, op internet zag ik ergens deze "uitvouwtechniek", erg leuk om te doen en het biedt heel veel mogelijkheden. Als extraatje maakte ik voor Marijke een boekenlegger.


Met mijn City&Guilds cursus maak ik redelijk vorderingen, het heeft even een beetje stilgelegen maar nu zit er weer schot in. Hierboven zie je een foto van mijn sketchbook, helemaal propvol, er kan niets meer bij! Inmiddels is het tweede sketchbook in gebruik genomen...

Met DH gaat het weer een heel stuk beter, het nare virusje wat hij opliep op de laatste dag in het ziekenhuis is inmiddels ook redelijk onder controle en morgen gaat ie weer aan het werk. Na ruim anderhalve week niks doen is ie het meer dan zat en is blij dat ie weer wat "nuttigs" kan gaan doen.

Today is the birthday of my youngest daughter, she turned 16 and was extremely looking forward to it. Last night she went to town and at twelve o'clock all her friends in the pub sang "Happy Birthday" This afternoon family is coming over for a little party, so lets move on to bake a cake!!
I made the last Album Amicorum for Marijke with a "fold out" technique, it's quite easy and the possibilities are endless, as an extra gift I made her a bookmark in the same technique.
DH is getting better, the virus he picked up in the hospital is under reasonable control, tomorrow is going back to work, looking forward to do something usefull......