Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 9 maart 2013

Chunkies "Keys & Locks"




Afgelopen week vielen de "Keys & Locks"chunkies uit Nieuw Zeeland in de bus. Ik vermoed dat er iemand heel nieuwsgierig was naar de inhoud want de enveloppe was open gescheurd (zonder begeleidend briefje van de post met excuses), gelukkig waren de chunkies zelf niet beschadigd. Voor de oplettende lezer...de chunky rechtsonder heeft helemaal niets met mijn thema "Keys & Locks" te maken, deze dame dacht dat ze voor alle deelnemers in haar groep een chunky moest maken in haar gekozen thema. Ik vind het helemaal niet erg want hij is echt heel mooi!
De regen valt hier in brabant al de hele ochtend gestaag naar beneden en volgens buienradar gaat dat ook de hele middag nog door. Fijn dus om vanmiddag lekker te freubelen, ik hoef bovendien vanavond niet te koken want dat wordt voor mij gedaan bij SED in 's Gravenmoer.....Nog wel even de buien trotseren en de boodschappen in huis halen...