Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 3 mei 2013

Koning Willem-Alexander




Hebben jullie afgelopen dinsdag ook zo genoten van Koninginne/Koningsdag? Ik vond het een geweldige dag en wat boft die Willem-Alexander toch met zo'n mooie Koningin aan zijn zijde..... Hulde ook aan de organisatoren van deze dag!

Enkele weken geleden organiseerde ik naar aanleiding van deze dag op ATC's for All een swap met het thema "Kings and Queens", er kwamen heel veel mooie ATC's binnen en als host word je vaak verwend met een extra exemplaar:




Last tuesday we had a beautiful day in the Netherlands, Queen Beatrix handed, after 33 years, over to her son Willem Alexander, he's our King now. A few weeks ago I planned a swap on ATC's for All with the theme "Kings and Queens" and as a host you're frequently spoiled with extra cards as you can see above!