Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 15 oktober 2014

En weg is mijn verstand....

.....achtergelaten bij de tandarts!
Hoezo? Nou, vanmorgen toch maar een beetje moed verzameld en op controle bij de tandarts, was al een poosje te laat voor deze controle en dan heb ik altijd het unheimische gevoel dat ik daar vast voor gestraft ga worden met een gaatje ofzo.....Tja en inderdaad, op de foto's die bij de vorige controle gemaakt waren had de tandarts een gaatje in mijn enige overgebleven verstandskies gevonden. Vullen was eigenlijk geen optie, hij kon er maar beter uit en of ik daar een afspraak voor wilde maken.... De assistente was heel meelevend en zag wel dat ik er eigenlijk zo gauw mogelijk van wilde zijn dus.....eind van de ochtend dan maar? Slik, ja tuurlijk...
Ben nu net terug en het is reuze meegevallen, terwijl ik dit typ bijt ik nog op een watje en heb ik een gek gevoel in mijn verhemelte maar dat is het dan wel! Kan er weer een half jaartje tegen :)

Nu nog even iets leuks: onderdeeltjes van Dear Jane H6 "Pie Sale" maar als ik de foto hieronder zie zou het net zo goed een uitverkoop van onderbroekjes kunnen zijn