Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 1 oktober 2014

Heerlijke Herfst.....

.....ik hou er toch zo van! Vandaag is het hier in Brabant bijna een zomerdag te noemen, volop zonneschijn en een heerlijke temperatuur! Maar als straks de bladeren allemaal verkleuren, de wind om het huis blaast (regen laten we voor het gemak even achterwege :) en het haardje lekker brandt ben ik wel in mijn element, lekker huismussen!
Hopelijk kan ik dan wat meer creativiteit laten zien, in de zomer komt er nooit zoveel quilterigs uit mijn handen. De afgelopen week heb ik wel wat steekjes aan de DJ gezet en tot zover ben ik nu gekomen


Vanmorgen ook maar weer eens wat tijd besteed aan het postcrossen en een achttal kaarten de deur uit gedaan naar Canada, Moldavie, Belarus, USA, Finland, China, Duitsland en Canada


Dit schattige souveniertje kreeg ik van DH en DD2 na hun reisje naar Parijs en Eurodisney


Gorgeous autumn, I love it so much! Today though, it feels like summer here, a lot of sunshine and nice temperature. But in a while the leaves will turn into autumscolors, the wind will blow around the house and the fireplace will have its fire, that's what I like.... Hopefully I can show you some more creativity by then, during the summer I'm not that productive. Last week I spent some time on my DJ and this morning I wrote some cards for my postcrossing
The lovely timble is a gift from DH and DD2, they went to Paris and Eurodisney a couple of weeks ago