Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 15 april 2015

New item on my wishlist....

Nadat ik gisteren iets heb afgestreept op mijn wensenlijstje.....


......heb ik er vandaag weer iets aan toegevoegd.....

Een Singer Featherweight :)

Op diverse blogs kom je 'm regelmatig tegen en iedere keer denk ik "maar ik heb toch een goede machine...". Dat klopt ook, ik ben heel blij met mijn Bernina maar zo'n klein lief machientje dat je heel gemakkelijk overal mee naar toe sjouwt (lees, lekker buiten op het terras) lijkt me het einde!
Het is niet gemakkelijk om er eentje te vinden, op Marktplaats uiteraard wel maar daar vragen ze dan ook meteen de Hoofdprijs. Het liefste zou ik er eentje op de kop tikken die al een poos ergens staat te verstoffen op zolder of ergens in een onbeduidend hoekje van de Kringloopwinkel op mij staat te wachten....Ik vind het ook helemaal niet erg als er onderhoud gepleegd moet worden, ik heb een hele handige man :) en er zijn in quiltland ook een heleboel mensen die er verstand van hebben!
Misschien zijn er lezers van mijn blog die een verstofd exemplaar op zolder hebben staan of tips hebben over onbeduidende hoekjes in Kringloopwinkels......ik houd me aanbevolen!

Nu even terug naar de (vaak onbegrijpelijke) natuur, want welke wesp bedenkt er nu om zijn cocon in de afvoer van onze droger te bouwen......nou, deze dus:



Yesterdag I bought my running-shoes and deleted them from my wishlist and today I added a new item :)  a Singer Featherweight!
I think it would be very nice to pick up this machine, put it on the gardentable and go....So much easier then the heavy Bernina. It's a fact that this machine is hard to get, so if anyone has tips for me, I shall be glad to hear of it!

Nature is sometimes incomprehensible, which wasp would even think of making a cocon in the drain of my tumble-drier.....well this one!