Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

maandag 10 december 2007

Alweer een week voorbij

Er is al weer een week voorbij sinds mijn laatste blogbericht, waar blijft de tijd! Afgelopen week was ook wel erg druk met alle Sinterklaasfeesten maar ook heel gezellig. Het aankomende weekend hebben we een jarige in huis, dan komen de Kerstfestiviteiten en de jaarwisseling en dan kunnen we in januari weer gewoon adem halen....

It's been a week since I published my last message, time flies! Last week was a very busy one with all the "Sinterklaasfeasts", but very nice. Next weekend we have a birthday to celebrate, after that the Christmasactivities, the turn of the year and than in january we get back to normal again.....


Sinds kort heb ik een abonnement op Borduurblad, daar staan vaak hele leuke kleine patroontjes in voor (mini) Round Robins of voor het maken van kaarten en tja patroontjes heb je natuurlijk nooit genoeg.....Na wat snuffelen op Marktplaats kon ik voor een leuk prijsje 10 borduurbladen van iemand overnemen. Altijd spannend natuurlijk of zoiets goed afloopt maar binnen twee dagen had ik de bladen in huis. Er staan zoveel leuke patronen in dat ik op Marktplaats maar eens ga snuffelen naar een aanbieding van "tijd"!


Recently I subscribed to Borduurblad, often it contains very nice little patterns to use for (mini) Round Robins or cards and well, patterns you never have enough.....I searched on Marktplaats (dutch Ebay) and I found 10 borduurbladen for a nice price. It's always exciting whether such a transaction turns out well. In this case it did, within two days I received the package. There so many nice patterns in it that I decided to see if I can find an offer for time on Marktplaats!



Afgelopen week kreeg ik ook deze leuke ATC van Ria in de bus. Op een van de yahoo groepen waar ik lid van ben had iemand haar adres gegeven om te ruilen. Meteen gedaan en ik kreeg ook heel snel deze mooie ATC van haar terug. Leuk hè? In de kertstvakantie moet ik zelf ook weer eens hard aan de slag met mijn eigen ATC's. Alle ATC's die ik gemaakt heb zijn inmiddels verstuurd en heb dus geen voorraadje meer.


Last week I also received this nice ATC from Ria. I found her address on one of the yahoo groups I join. I sent her a card right away and she sent me hers two days later. Nice isn't it? In the christmas holidays I must work hard on my own ATC's . All the cards I made are already sent, so I don't have a stoch anymore.