Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 22 januari 2008

fusing-fabric toegepast

Vanmorgen heb ik heerlijk gewerkt met de soldeerbout en heb de ATC's "marbles in the ditch" (knikkers in de sloot) af kunnen maken. Ze zijn gemaakt van reepjes batik op een laagje organza, dit laagje samen met 2 andere laagjes op kuninvilt gesmolten, vervolgens met een malletje de rondjes met de soldeerbout uitgesneden en achter de open rondjes weer een stukje stof geplakt.

This morning I used my soldering-iron and finished my ATC's "marbles in the ditch". They are made of stripes batikfabric on one piece of organza, this piece I melted with 2 other pieces of organza on kuninfelt, cut out the round with the soldering-iron and put a piece of fabric behind the rounds




Afgelopen week kreeg ik deze ATC's in de bus, de bovenste twee kreeg ik van Simone, de onderste twee ontving ik van Sabine.

Last week I received these ATC's, the upper two I received from Simone, de lower two from Sabine




Ook viel de langverwachte kerstmailart van Fiona uit Canada op de deurmat. Hij had er wat langer over gedaan omdat er door een vergissing Belgie ipv Nederland op de enveloppe terecht was gekomen. Gelukkig heeft de post heel erg zijn best gedaan om dit kunstwerkje alsnog bij mij te bezorgen. Het zou echt zonde geweest zijn als dit verloren was gegaan...

I also received the longexpected christmasmailart from Fiona from Canada. It took longer to arrive because by mistake there was written down Belgium instead of the Netherlands on the envelope. The dutch post however did one's best to deliver this piece of art at my address. It would be a pity if this mail got lost...