Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

zaterdag 19 januari 2008

Workshop "fusing fabric" vervolg

Gisteren heb ik de workshop "fusing fabric" gevolgd bij Zijdelings in Tilburg, gegeven door Olga Prins. Ik heb kennisgemaakt met het smelten en snijden met de soldeerbout in ieder denkbaar "als het maar smelt" materiaal. Vroeger griezelde ik van nylon, organza, lycra en polyester, nu vind ik het in deze toepassing helemaal geweldig. Het is een workshop met eindeloos veel toepassingen en daardoor eindeloos veel ideeen in mijn hoofd..... Het boek dat ik enkele dagen geleden op mijn logje liet zien, blijkt "het boek" te zijn en ik kon het dan ook niet nalaten om het aan te schaffen. Het werken met de soldeerbout vergt wel enige oefening en voor mij nog niet echt toepasbaar in grote werken, maar ik zie het helemaal zitten om er ATC's en fibercards mee te gaan maken. Binnenkort zien jullie vast wel wat op dit logje voorbijkomen.

Yesterday I took the workshop "fusing fabric" at Zijdelings in Tilburg, teached by Olga Prins. I was introduced to melting and cutting with the soldering-iron in every thinkable "as long as it melts" material. In former days I shivered from material like nylon, organza, lycra and polyester, since yesterday I love it!! It's a workshop with endless applications and therefore endless ideas in my mind.....The book I showed on my weblog a couple of days ago turned out to be "the book" so I coulnd't resist buying it. Working with the soldering-iron requires a lot of excercise and for me not yet applicable in large works, but I think it's very applicable in ATC's and fibercards. Soon you will see some applications on my log.