Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 29 februari 2008

Kaartje voor... en kaartjes van...

Dit kaartje heb ik gemaakt voor een jarige uit de verjaardagskaartengroep.

This card I made for a member from the birthdaycardgroup.

En deze kaarten kreeg ik al voor mijn eigen verjaardag volgende week. Ik ben heel benieuwd welke varkentjes er nog meer binnen komen wandelen....

And these cards I already received for my own birthday next week. I'm very curious which other pigs will walk into my home....


Vorige week vertelde ik jullie over de geweldige tentoonstelling van Susan Lenz over ATC's en Fibercards, inmiddels heb ik haar ATC ontvangen:


Last week I told you about the amazing exhibition of Susan Lenz about ATC's and Fibercards, this is the ATC I received from her: