Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 19 februari 2008

mini Round Robin borduur

Vanaf 1 maart gaat er een mini Round Robin borduur van start waar ik aan meedoe. Mijn thema is herfst en dit is mijn eigen bijdrage.

The first of March we start a cross stitch mini Round Robin which I join. My theme is autumn and this is my own contribution.



Dit kaartje heb ik gemaakt voor een deelnemer aan de "verjaardagskaartenlijst".

This card I made for a participant in the "birthdaycardlist".


Ben je geinteresseerd in het ruilen van ATC's dan moet je beslist eens op de weblog van Susan Lenz kijken. Ik heb inmiddels mijn ATC "besteld" en zodra ie er is plaats ik een foto.

Are you interested in trading ATC's than you definitely must visit the weblog of Susan Lenz. I already "ordered" my ATC and as soon as he arrives I'll show you.