Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 13 mei 2008

Nieuwe ATC's



Soms vind ik het heel moeilijk om een begin te maken met de ATC's. Dit keer heb ik mezelf dan ook maar een thema opgelegd: Groen, al doende komt er dan vaak wat tevoorschijn.
De serie heet Golden Lines, die helaas op de foto niet zo duidelijk zijn. Heb je zin om èèn van deze ATC's te ruilen, stuur me dan gerust een mailtje ( kijk voor mijn e-mailadres bij volledig profiel).


Sometimes I find it very difficult to start with new ATC's. This time I decided to set myself a theme: Green, while working there's almost something coming out. The series are called Golden Lines, unfortunately not so clear to be seen on the picture. Do you want to swap one of these ATC's, please feel free to sent me a mail ( you can find my address under "mijn volledig profiel weergeven" at the right side of the blog)


Ik kan het ook niet nalaten nog een mooie foto van de merels te plaatsen, ze passen bijna niet meer in het nest met z'n viertjes...

I must show you another picture of the sweet little blackbirds, they almost don't fit in their nest anymore...