Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 22 juli 2008

Belle op reis


Belle gaat op reis naar....Amerika, naar het plaatsje Elmer waar mijn nichtje Loes tijdelijk als leidster en pianolerares in een summercamp woont, the Appel Farm. Loes is helemaal weg van de Disney prinsessen vandaar dit kaartje. Verder houdt ze heel erg van vreemde "theetjes" dus ook daar hebben we wat van toegevoegd aan het pakket. En dit boek mag natuurlijk niet ontbreken in het verwenpakket, want je woont niet voor niets in Elmer...
Belle is traveling to.....USA, to a place called Elmer where my niece Loes stays as guide and pianoteacher in a summercamp called the Appel Farm. Loes loves the Disney Princesses therefore I made her this card. She's also addicted to "strange" teas so we also included some of that in the package. And of course this book because she lives in Elmer for a while....