Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 18 juli 2008

In de tuin.....

....dat is het thema dat Fiona heeft gekozen voor haar verjaardagskaarten. De blaadjes doen denken aan de herfst, maar ook dan kun je genieten van je tuin ;) Op dit moment is het heel toepasselijk want het regent (alweer), het waait en het is bovendien onaangenaam van temperatuur hier in Brabant!!! Kortom... herfstweer midden in de zomer......

In the garden.....is the theme Fiona choose for her birthdaycards. The leaves make think of autumn, but even then you can enjoy your garden ;) At this moment it's very appropriate because it's raining (again), it blows and besides the temperature is very unpleasant here in the Netherlands!! In short.... autumn-weather in the middle of the summer.....



Verder ben ik nog druk doende met de stiksteekjes van deze Disney Princess. Het moet af dit weekend want ik wil het graag volgende week gaan versturen. Wie Belle gaat krijgen vertel ik jullie volgende week als ze helemaal klaar is.

I'm also very busy with the backstitches of this Disney Princess. I must finish it this weekend cause I want to sent it next week. To whom I will sent Belle, i'll tell you next week when she is all finished.