Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 15 juli 2008

De gezellige koe

Afgelopen week hebben we een computerprobleempje gehad zodat zowel het internet als de e-mail helemaal niet bereikbaar waren. Heel lastig en dan merk je pas hoe vervelend het is en dat het eigenlijk een deel van je dagelijkse bezigheden is geworden... De gezellige koe lag dus al een tijdje te wachten om geshowed te worden:

Last week we had some computerproblems, the internet and e-mail were shut down. Very awkward and at that time you realise how annoying it is and that it became part of your daily pursuits....The cosy cow therefore had to wait a while to be shown:


Vandaag kreeg ik deze twee Australische Atc's in de bus, geruild met Lindi Jarman. We hadden afgesproken om twee ATC's te ruilen, eentje die ons land vertegenwoordigde en eentje naar keuze. Leuk zijn ze hè?

Today I received these Atc's from Lindi Jarman from Australia. We agreed to swap two ATC's , one that represent our country and one free choice card. I like them very much!



Dit is het "hollandse" kaartje dat ik haar stuurde:

This is the "dutch" card I sent to her: