Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 27 augustus 2008

Schattig hè?


Deze foto vond ik op mijn zoektocht naar een andere foto. Het is een foto uit mijn kleutertijd tijdens carnaval genomen. Willen jullie weten waar ik sta? Nou vooruit dan, ik ben dat kleine boertje rechts vooraan! (voor de goede orde, die flapoortjes komen door het petje hoor....)

This picture I found while searching another picture. It's a picture from my childhood (kindergarten) taken at carnival. Do you want to know where I am? Okay, I'm the little farmer right in the front! (for regularity's sake, the sticking-out ears are because of the cap I'm wearing...)


Deze twee nederlandse ATC vielen van de week bij mij in de bus. Het zijn allebei hele mooie "tere" kaartjes. Het linker kaartje is een "origamikaartje" met hele fijn gevouwen bloemetjes, ik kreeg dat kaartje van Annet. Van Miriam kreeg ik het "borduurkaartje" met hele kleine steekjes in mooie zachte kleuren.

These two dutch ATC's I received last week. They are both very beautifull and delicate. The left card is a "origamicard" with very small folded flowers, I received that card from Annet. Miriam sent me the "cross-stitch card" with very small stitches in beautifull soft colours.