Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 2 september 2008

Mini Round Robin Herfst




Deze Mini Round Robin kreeg ik een tijdje geleden weer terug in de bus. De egeltjes rechtsonder heb ik zelf geborduurd, alle andere herfsttafereeltjes door mijn mede borduursters. Het is altijd heel spannend als de lap weer terug is om te zien of het is geworden wat je er van verwacht. Nou, ik kan jullie vertellen dat dat met deze Round Robin uitstekend gelukt is. Iedereen heeft een prachtig herfstborduurtje gemaakt in echte herfstkleuren zodat het een heel mooi geheel is geworden. Ik ben nu druk doende om het af te maken zodat het op 21 september aan de muur kan hangen....

This Mini Round Robin I received a while ago. The hedgehogs in the lowest right corner I stitched myself, all the other autummscenes were stitched by my fellow-stitchers. It's always exciting when the Round Robin comes back and to find out it turned out the way you expected. Well, this time it did! Everybody made a lovely autumnstitch in beautifull autumncolors. I'm busy now to finish it so I can put it on the wall at September 21..


Verjaardagskaartje / Birthdaycard