Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

dinsdag 19 augustus 2008

Terug van vakantie....

..... en het was heerlijk! 5 dagen in de Bordeaux, daarna een weekje Pyreneeën en vervolgens nog een weekje aan de Lot ter hoogte van Cahors. We hebben allerlei soorten weer gehad, van heel warm en zonnig tot bewolkt en regen. Heel veel dingen gezien en lekkere wandelingen gemaakt. Helaas te weinig tijd om de hele stapel boeken uit te lezen, ik heb er zelfs niet èèn helemaal uitgelezen! Wel heb ik mijn borduurwerkje af kunnen maken, daar ga ik straks nog even een foto van maken en laat ik van de week even zien.

I'm back from our holidays and it was wonderfull! We were 5 days in Bordeaux, a week in the Pyrenees and one week we were near Cahors at the river Lot (in France of course). We had all kinds of weathertypes, hot and sunny but also cloudy and rain. We saw a lot of nice things and made a several long walks. Unfortunately I had less time to read all the books, in fact I didn't finish a single one. But I finished my little season cross-stitch, in the afternoon I'll take a picture which I will show you later this week.

Bordeaux





Pyreneeën


In de Pyreneeën hebben we ook Lourdes bezocht, heel apart om eens mee te maken. Heel veel mensen van allerlei nationaliteiten die allemaal door de grot van Bernadette willen lopen met als gevolg een heeeeeele lange rij waar wij uiteindelijk toch maar niet in zijn gaan staan. We hebben de grot van een afstandje bekeken. Daarna nog een bezoek gebracht aan de kerk die bovenop de grot gebouwd is en daar hebben ze buiten allerlei mooie dingen ook hele mooie mozaikvloeren . Heel geschikt om daar nog eens (ooit..) een mooie quilt van te maken.

In the Pyrenees we also visited Lourdes, very nice. Lots of people of all nationalities who wants to visit the cave of Bernadette, resulting in a very long row which we eventually didn't join. We took a look at the cave from a distance. After that we visited the church which is built on top of the cave. In the church were a lot of beautifull things to be seen and also very nice mosaicfloors. Very suitable for making a quilt (ever.....)



Near Cahors