Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 22 augustus 2008

Vakantieborduurtje

Zoals beloofd hierbij een foto van mijn "vakantieborduurtje". Hoewel het vaak te warm was om te borduren heb ik 'm in drie weken tijd toch af kunnen krijgen. In de vier hoekjes horen eigenlijk de originele knoopjes (maar die heb ik niet) dus ik denk dat ik er houten knoopjes voor gebruik. Als dat ook gebeurd is ga ik het als bovenkant voor een houten doosje afwerken. het patroontje heb ik gevonden op de site van San-Man Originals en vind je hier.

As promissed a picture of my "holiday cross-stitch". Although is was often too warm to stitch I finished it in our three weeks vacation. In the four corners belongs the original buttons ( I don't have them) so I think I'll use little wooden buttons. When that is done I'll use it as a top for a wooden box. The pattern I found on the site of San-Man Originals, and is to be found here.



En deze kon ik natuurlijk niet laten liggen in de plaatselijke boekhandel....

And these I couldn't resist in the local bookstore.....