Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

vrijdag 24 oktober 2008

Fair and Square exchange

Zo, de boel is na Barcelona weer op orde, dus terug naar de werkelijkheid en naar mijn ontvangen handwerkjes...
Deze blokken ontving ik van Gaby voor de Fair and Square exchange. Dit keer met een speciaal thema: Herfst

So, everything is all straight after Barcelona, so back to reality and to my received handcraft. These blocks I received from Gaby for the Fair and Square exchange. This time with a theme: Autumn


Fibermailkaarten van Jettie en Hetty:



Deze kaart heb ik al een tijdje in huis maar vergeten om 'm te showen op mijn blog. Bij de fibermailgroep hebben we een exchange gedaan met het thema "regen" en dit is de kaart die ik mocht ontvangen.

These card I already have in the house for a while but I forgot to show it. In the fibermailgroup we did an exchange on the theme "rain" and this is the card I received


Ik ben overigens nog steeds heel enthousiast over de Civil War Diary Quilt en kan het heel moeilijk wegleggen. Het tweede blokje is inmiddels klaar maar dat mag ik jullie pas op 14 november laten zien net als alle andere deelnemers in de CWDQ groep. Vind je het leuk om ook eens bij andere deelnemers op hun weblog te kijken en hun vorderingen te volgen dan kun je in de rechterkolom hun namen aanklikken. Daar kun je ook de blokjes zien van vier deelnemers die zelf geen weblog hebben

I'm still very enthousiastic about the Civil War Diary Quilt and ít's hard to put it aside. I already finished the second block but can't show you till november the 14th just as all the other members in the CWDQ group. Do you like to take a look on the weblog of the other members to see their progresses just click their names in the right column. There you can also see the blocks of four members who don't mantain a blog.