Over mij

Oosterhout, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

donderdag 15 januari 2009

Update CWDQ

Hier zijn ze de blokjes van januari. Het is me gelukt om er 3 in elkaar te zetten en wat was het weer genieten.....Zelf ben ik erg gecharmeerd van het blauw/oranje blok, ik houd wel van felle kleuren.

Here are the january-blocks. I did three blocks this month and I enjoyed it again...Personally I love the blue/orange block the most, I really love those bright colours.


8 opmerkingen:

Inge Slaats zei

Nadia, je blokjes zijn leuk! Zelf gebruik ik niet zo vaak felle kleuren in mijn quilts, maar ik ben het met je eens, dit blauw/oranje blokje is super!

Erica zei

Mooi hoor Nadia. Verrassend, dat fel oranje. Erg mooi. Je kunt de hele CWDquilt toch in felle kleurtjes maken als je dat wilt en mooi vindt?

Gerda zei

Ik vind je blokjes super in die felle kleuren!

Sandra zei

Hard gewerkt Nadia, ze zijn mooi! En hele mooie kleurcombinaties. Ben benieuwd naar de volgende blokjes :0)

inge zei

mooie blokken! ik kom 14 februari terug om de volgende blokken te zien!

Heleen zei

Ohhh, ja die oranje is mooi. Zou totaal niet bij mijn stofjes passen maar dat is zo leuk. Iedereen maak toch weer helemaal zijn eigen quilt. Soms denk ik wel ik maak hem ook nog eens in andere kleuren maar dat zal wel nooit gebeuren. Je andere blokken zijn natuurlijk ook weer prachtig.

Cybele's patch zei

Prachtige blokjes Nadia. De kleuren zijn heel mooi. Zelf heb ik iets tegen bruin. Ik schreef het al bij mijn blokjes, maar je hebt gelijk, in combinatie met blauw is het heel mooi.

Tineke zei

Leuk juist dat er zoveel verschillende stoffen door iedereen gebruikt worden. Ondanks dat we hetzelfde maken ziet het er bij allemaal weer anders uit. Mooie blokken.
Groeten Tineke