Over mij

OOSTERHOUT NB, Nederland, Netherlands
Ik ben geboren in 1966, getrouwd, moeder van twee geweldige dochters en ik werk parttime als apothekersassistente. Mijn hobbies zijn borduren, quilten, het maken van ATC's en fibercards, lezen en postcrossing. Gezellig dat je even langskwam en bedankt voor je bezoek!! I was born in 1966, I'm married and mother of two wonderfull daughters. Working parttime as a chemist assistent. My hobby's are cross-stitching, quilting, creating fibercards and ATC's, reading and postcrossing Thanks for visiting my blog!

woensdag 14 januari 2009

Joseph en zijn jas....

Gisteren ben ik samen met mijn dochter, haar vriendin en de moeder van de vriendin naar de musical Joseph geweest, echt een heerlijk meidenavondje uit. We hebben genoten van de muziek, van Freek en van........zijn jas! We zaten vrij ver vooraan aan de zijkant in de zaal en ik heb de jas eens goed kunnen bekijken. Nou, ik kan jullie vertellen hij is echt HEEL MOOI. In het programmaboekje werd een hele beschrijving van de jas gegeven en die wil ik jullie niet onthouden
Yesterday I went to the musical Joseph (and the amazing technicolor dreamcoat) together with my daughter, her friend and the mother of her friend, a nice "girls-out evening". We loved the music, Freek (who has the leading part) and.......his dreamcoat!! We had places in front at the side of the theatre and I had a very good vieuw on the coat. Well, I can tell you it's SO BEAUTIFULL! In the stage program they describe the coat (unfortunatelly it is in dutch)


Vandaag is het ook weer Civil War Diary Quilt update, maar dat houden jullie nog even van me tegoed. Kom je morgenavond nog even terug, dan staan ze er op....


Today is Civil War Diary Quilt update, but that is a surprise for tomorrow. Please come back tomorrow night........